Retour vanuit Nederland gaat via een retourformulier. Gebruik hiervoor het retourformulier die u bij de bestelling heeft ontvangen. Zo kan retourneren snel en eenvoudig.
Uiteraard kunt u ook altijd gratis ruilen in onze winkel. U mag ook op een andere manier retourneren. Portokosten zijn dan voor uw rekening. Graag retourneren aan Noteboom 4 Woman Kroonpassage 14, 8232 VP Lelystad.
U krijgt 14 dagen bedenktijd na ontvangst van uw zending .
U mag de kleding passen, maar niet dragen. Geretourneerde kleding die beschadigd is kunnen wij niet volledig terugbetalen. Geretourneerde kleding waarvan alle originele kaartjes ontbreken kunnen wij helaas niet retour nemen.
Bij retourneren in de winkel kunnen wij in de winkel geen geld uitbetalen omdat wij zeer weinig contant geld in de winkels hebben en zal het via de webshop teruggestort worden op uw bankrekeningnummer binnen drie dagen. Ruilen in de winkel is wel mogelijk. Ook in de uitverkoop heeft u het recht om artikelen binnen 14 dagen te retourneren of te ruilen.
Moet ik verzendkosten betalen?
Bij besteding vanaf 50 euro is verzending in Nederland gratis en boven de 100 euro voor Europa.
Bij besteding onder 50 euro wordt 6,95 euro verzendkosten in rekening gebracht binnen Nederland en 9,95 in Europa.
Wanneer en hoe krijg ik mijn geld terug?
Niet goed, geld terug binnen 14 dagen nadat wij het pakket retour ontvangen hebben.
Wij betalen terug via uw bankrekeningnummer die u invult op het bijgeleverde retourformulier.
Kan ik een artikel ruilen?
Jazeker en wel binnen 14 dagen na ontvanst van uw zending. Artikelen die retour gestuurd worden moeten voorzien zijn van alle originele kaartjes, bij ontbreken geen retour mogelijk. Hiervoor gebruikt u het retourformulier. Daarop kunt u aangeven welk artikel u wilt ontvangen. U betaalt alleen bij een ruiling eenmalig geen retourkosten binnen Nederland en opsturen van het nieuwe artikel is bij aankoop boven 50 euro gratis. Helaas is het niet mogelijk om vaker dan 1 maal te ruilen.
Zijn er kosten verbonden aan retourneren?
U moet zelf het pakket retour sturen. Portokosten zijn dan voor uw rekening. Wij zouden graag willen dat u op het retourformulier de reden van retouneren aangeeft.